Wednesday, July 2, 2014

The First Time...


Assalamualaikum wbt. :)
post pertama untuk jk25 aka jari kaki 25..kenapa jari kaki bukan jari tangan?entah la mungkin sebab jari kaki ni unik sikit kot berbanding jari tangan.unik la sgt kan.so the first time ni bukan ape sanget.cume ye la pertama kali post kan macam kire kite mengumumkan pembukaan jk25..walaupun kenyataan bukan la ade org berminat pon.hoohoho...x pe as long as aku tulis je ape yg aku rase nak tulis cukup la.sebagai satu ruang untuk bercerita.hurm...

Jadi, lepas tulis beberapa baris..aku dah bosan. x de idea.yelah kite kan budak baru belajar.jadi kalu nak suruh tulis panjang-panjang tu susah la cket kan ...lagipun aku kalau bab menulis cerita cerita nie bukan minat sangat.sebab bagi aku menulis x dpt 'mengekspress' kan perasaan aku n cerita yang aku nak sampaikan tu dengan sepatutnya. sebb tu aku lagi suka bercerita dengan otot mulut aku sebab aku rase lagi puas boleh beraksi cket.macam budak2 sekolah bercerita tu..ade angkat tangan bagai kalau cakap satu tunjuk aksi  jari telunjuk satu la..kalau cakap dua buat 'peace'. hahah. penggunaan mengekspres tu tak boleh nak ikut sangat sebab tatabahasanye salah di situ.. tapi perkataan yang aku nak guna tu tak terkeluar dari otak.itu je yang mampu aku igt setakat nie.
akhirnye...aku rase itu je lah kot sampai sinie.  ape pun senyum selalu..sesungguhnye senyum itu sunnah...;)



sumber:of course google..thanx google.



No comments:

Post a Comment